R E G U L A M I N

  XXXVII Rajdu po Ziemi Kazimierskiej  z okazji 70 rocznicy walk o Republikę Partyzancką

I Organizator i termin :

      Organizatorem Rajdu jest Starosta Kazimierski, Wójt Gminy Czarnocin, Dyrekcja Publicznego Gimnazjum Samorządowego im. Armii Krajowej w Cieszkowach, Wydział Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Kazimierzy Wielkiej, Zespół Szkół Rolniczych i Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych   w Cudzynowicach.

Rajd odbędzie się bez względu na pogodę w dniach 12.06 – 14.06.2014 roku.

 

II. Komenda Rajdu :

 

   Komendant Rajdu     –                 Waldemar Kletschka

   Kwatermistrz Rajdu –                 Piotr Mucha

   Członkowie Komendy -              Jarosław Malinowski

                                                     Robert Lalewicz  

                          Jacek Adamusik

III. Cele Rajdu :

-         uczczenie 70 rocznicy walk o Republikę Partyzancką,

-         uczczenie 69 rocznicy zakończenia II wojny światowej,

-         poznanie historii i tradycji naszego regionu,

-         promowanie walorów turystycznych Nadnidziańskiego Parku Krajobrazowego,

-   popularyzacja bezpieczeństwa dzieci i młodzieży – prewencja kryminalna                                      

-   propagowanie spraw związanych z ochroną środowiska,

-   propagowanie zdrowego pełnego sportu i turystyki ,spędzanie wolnego czasu

   bez alkoholu, nikotyny i innych używek.


IV. Program Rajdu :

 

12.06.14 /czwartek/ 10.00– 11.00 start w miejscowości: Chroberz - muzeum

11.00 – 17.00 przejście trasy– Chroberz – Wola Chroberska – Zawarża- Zagaje Dębiańskie - Stradów                                                         -                                  

13.06.14 /piątek/ 9.00 – 10.00 start na trasę: Stradów – Mękarzowice – Probołowice – Soboszów - Dębiany - Zięblice

 

14.06.09 /sobota/ 9.00 – 12.00 – Zięblice – Kazimierza Mała – Kazimierza            

     Wielka /młyn/

                              12.00 – uroczyste zakończenie przy tablicy pamiątkowej SSP nr 1  w Kazimierzy Wielkiej

V. Uczestnictwo i zgłoszenia :

 

W rajdzie bierze udział młodzież szkolna, PTTK, PTSM w grupach do 15 osób. Każdy grupa powinien mieć zapewnionego pełnoletniego opiekuna, instruktora, nauczyciela, rodzica.

Od uczestników wymagany jest dobry stan zdrowia, odpowiednie przygotowanie kondycyjne, poczucie humoru. Zgłoszenia należy kierować na adres :

Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych

Cudzynowice 175

28 – 500 Kazimierza Wielka

tel. 041-3521-221

 

w terminie do dnia 5 czerwca 2014 r. Informacji udziela Komendant Rajdu telefon służbowy 041 - 3521 – 221.

 

Każda grupa biorąca udział w rajdzie ubezpiecza się we własnym zakresie.

 

                                    

VI. Ubiór i ekwipunek :

Grupy rajdowe muszą posiadać ekwipunek osobisty i grupy umożliwiający wędrówkę w różnych warunkach atmosferycznych. Uczestnicy muszą posiadać okrycia przeciwdeszczowe, sweter lub dres, wygodne obuwie, ciepły koc lub śpiwór, kuchenkę turystyczną, kochery, menażki, metalowy garnuszek, nóż, łyżkę, przybory toaletowe. (Wpisowe 10 zł do dyspozycji grupy rajdowej /koszty organizacyjne/.?)

Każdy grupa powinna posiadać : apteczkę, kompas, mapę obszaru, którym będziemy wędrować (np. Busko-Zdrój i okolice skala 1:100 000).

Komenda Rajdu i Komendant Trasy będą zwracać uwagę na jednolity wygląd   i dyscyplinę uczestników.  

 

VII. Wyżywienie i zakwaterowanie:

Wyżywienie zapewniają sobie zastępy we własnym zakresie. Zakwaterowanie w warunkach turystycznych w budynkach szkolnych. Organizatorzy zabezpieczają transport na miejsce startu po uprzednim zgłoszeniu z Kazimierzy Wielkiej.

VIII. Uwagi końcowe:

 

Grupy otrzymują :

-         dyplomy uczestnictwa,

-         nagrody dla najciekawszych zastępów.

 

Uczestnicy biorą udział w rajdzie na własną odpowiedzialność, za właściwy dobór uczestników odpowiedzialna jest jednostka zgłaszająca drużynę. Za szkody wyrządzone na trasie podczas rajdu odpowiedzialność ponoszą drużyny wraz z opiekunami.

Warunkiem przyjęcia na trasę rajdu jest polisa ubezpieczeniowa.

 

Dyskwalifikacja uczestników lub zastępów nastąpi w przypadku :

 

-         niezespołowego pokonywania trasy,

-         nie udzielenia pomocy innym w razie wypadku,

-         nie przestrzegania zasad ochrony przyrody i bezpieczeństwa p.poż,

-         nieregulaminowego zachowania podczas rajdu.

 

 

Ostateczna interpretacja regulaminu i rozstrzyganie spraw nie ujętych w/w regulaminie należy do Komendy Rajdu.

Zgłoszenia otrzymane po podanym terminie nie będą brane pod uwagę.

 

 

Komenda Rajdu

Wzór karty zgłoszenia

 

Pieczęć Szkoły

 

 

 

 

Lp.

Imię i nazwisko uczestnika

Data urodzenia

Adres zamieszkania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podpis opiekuna                                                         Podpis Dyrektora Szkoły




Dokumenty i wnioski do pobrania




Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.