Artykuł
Kontakt:
Od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30
Nr tel.: 41 3502 319
e-mail: sebastian.cichy@powiat.kazimierzaw.pl
Inspektor:
mgr Sebastian Cichy
Zakres zadań
Do podstawowego zakresu działania osoby zatrudnionej na Samodzielnym Stanowisku ds. Inwestycji, Zamówień Publicznych oraz Kontroli Wewnętrznej należy:
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
- Sporządzanie oraz aktualizacja Planu Zamówień Publicznych
- Opracowywanie regulaminów, zasad w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych w Urzędzie
- Zarządzanie procesem przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- Informowanie o uchybieniach w zakresie przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych
- Organizacja techniczna posiedzeń komisji dotyczących wyboru wykonawców (wraz z odpowiednią merytorycznie komórką organizacyjną Urzędu) w zakresie i według zasad określonych w przedmiotowych regulaminach
- Uczestnictwo w posiedzeniach komisji dokonujących wyboru wykonawców
- Gromadzenie informacji o przygotowywanych i przeprowadzanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych
- Opracowywanie dokumentacji i materiałów do postępowania w ramach Prawa zamówień publicznych zgodnie z regulaminem, zasadami udzielania zamówień publicznych przez Urząd
- Opracowywanie dodatkowych wzorów dokumentów, w zakresie nieuregulowanym przepisami Prawa zamówień publicznych, których zastosowanie usprawni przebieg postępowań o zamówienie publiczne i udzielanie zamówień
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie planowania i udzielania zamówień publicznych
- Sprawdzenie poprawności merytorycznej strony internetowej Urzędu poświęconej zamówieniom publicznym
- Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych oraz Urzędem Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
- Udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych w sprawach dotyczących zamówień publicznych
- Koordynowanie pracy komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych
- Zarządzanie bazą danych o zamówieniach publicznych Urzędu
- Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie realizacji Prawa zamówień publicznych
- Analiza stosowanych procedur i wnioskowanie odpowiednich zmian
- Wnioskowanie szkoleń dotyczących zamówień publicznych
- Współdziałanie z Wydziałem Finansowo – Budżetowym w planowaniu i realizacji wydatków budżetowych starostwa
- Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na realizację zadań inwestycyjnych Miasta poprzez wdrażanie programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- Przygotowanie wniosków aplikacyjnych do programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- Poszukiwanie oraz pozyskiwanie zewnętrznych pozaunijnych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych Starostwa
- Współpraca z podmiotami realizującymi projekty
- Koordynacja komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w zakresie pozyskiwania środków, realizacji i rozliczania projektów
- Przygotowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w Starostwie Powiatowym w Kazimierzy Wielkiej oraz jednostkach organizacyjnych Starostwa
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej monitoringu systemu kontroli zarządczej, zgodnie ze „Standardami kontroli zarządczej oraz zasadami prowadzenia, koordynowania i dokumentowania kontroli zarządczej”:
- samoocena kontroli zarządczej – opracowywanie kwestionariuszy samooceny
- sporządzanie sprawozdań z funkcjonowania kontroli zarządczej oraz oświadczeń o stanie kontroli zarządczej za poprzedni rok na podstawie kwestionariuszy samooceny oraz oświadczeń o stanie kontroli zarządczej kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych
- opracowanie planu kontroli na dany rok kalendarzowy
- Realizacja zadań wynikających z uchwał i postanowień Rady Powiatu i Zarządu
- Bieżące prowadzenie wymaganej dokumentacji
- Podnoszenie kwalifikacji własnych poprzez udział w szkoleniach, kursach i konferencjach
- Uczestniczenie w przeprowadzonych inwentaryzacjach na polecenie przełożonego
- Bieżące informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach
- Wykonywanie innych czynności i prac zleconych przez przełożonych
Andrzej Piotrowski