Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do mapy serwisu

Samodzielne Stanowisko ds. Inwestycji, Zamówień Publicznych oraz Kontroli Wewnętrznej

Samodzielne Stanowisko ds. Inwestycji, Zamówień Publicznych oraz Kontroli Wewnętrznej

Artykuł

Kontakt:
Od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30
Nr tel.: 41 3502 319
e-mail: sebastian.cichy@powiat.kazimierzaw.pl

Inspektor:
mgr Sebastian Cichy


Zakres zadań

Do podstawowego zakresu działania osoby zatrudnionej na Samodzielnym Stanowisku ds. Inwestycji, Zamówień Publicznych oraz Kontroli Wewnętrznej należy:

  • Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
  • Sporządzanie oraz aktualizacja Planu Zamówień Publicznych
  • Opracowywanie regulaminów, zasad w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych w Urzędzie
  • Zarządzanie procesem przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • Informowanie o uchybieniach w zakresie przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych
  • Organizacja techniczna posiedzeń komisji dotyczących wyboru wykonawców (wraz z odpowiednią merytorycznie komórką organizacyjną Urzędu) w zakresie i według zasad określonych w przedmiotowych regulaminach
  • Uczestnictwo w posiedzeniach komisji dokonujących wyboru wykonawców
  • Gromadzenie informacji o przygotowywanych i przeprowadzanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych
  • Opracowywanie dokumentacji i materiałów do postępowania w ramach Prawa zamówień publicznych zgodnie z regulaminem, zasadami udzielania zamówień publicznych przez Urząd
  • Opracowywanie dodatkowych wzorów dokumentów, w zakresie nieuregulowanym przepisami Prawa zamówień publicznych, których zastosowanie usprawni przebieg postępowań o zamówienie publiczne i udzielanie zamówień
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie planowania i udzielania zamówień publicznych
  • Sprawdzenie poprawności merytorycznej strony internetowej Urzędu poświęconej zamówieniom publicznym
  • Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych oraz Urzędem Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
  • Udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych w sprawach dotyczących zamówień publicznych
  • Koordynowanie pracy komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych
  • Zarządzanie bazą danych o zamówieniach publicznych Urzędu
  • Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie realizacji Prawa zamówień publicznych
  • Analiza stosowanych procedur i wnioskowanie odpowiednich zmian
  • Wnioskowanie szkoleń dotyczących zamówień publicznych
  • Współdziałanie z Wydziałem Finansowo – Budżetowym w planowaniu i realizacji wydatków budżetowych starostwa
  • Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na realizację zadań inwestycyjnych Miasta poprzez wdrażanie programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
  • Przygotowanie wniosków aplikacyjnych do programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
  • Poszukiwanie oraz pozyskiwanie zewnętrznych pozaunijnych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych Starostwa
  • Współpraca z podmiotami realizującymi projekty
  • Koordynacja komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w zakresie pozyskiwania środków, realizacji i rozliczania projektów
  • Przygotowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w Starostwie Powiatowym w Kazimierzy Wielkiej oraz jednostkach organizacyjnych Starostwa
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej monitoringu systemu kontroli zarządczej, zgodnie ze „Standardami kontroli zarządczej oraz zasadami prowadzenia, koordynowania i dokumentowania kontroli zarządczej”:
    • samoocena kontroli zarządczej – opracowywanie kwestionariuszy samooceny
    • sporządzanie sprawozdań z funkcjonowania kontroli zarządczej oraz oświadczeń o stanie kontroli zarządczej za poprzedni rok na podstawie kwestionariuszy samooceny oraz oświadczeń o stanie kontroli zarządczej kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych
    • opracowanie planu kontroli na dany rok kalendarzowy
  • Realizacja zadań wynikających z uchwał i postanowień Rady Powiatu i Zarządu
  • Bieżące prowadzenie wymaganej dokumentacji
  • Podnoszenie kwalifikacji własnych poprzez udział w szkoleniach, kursach i konferencjach
  • Uczestniczenie w przeprowadzonych inwentaryzacjach na polecenie przełożonego
  • Bieżące informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach
  • Wykonywanie innych czynności i prac zleconych przez przełożonych

Andrzej Piotrowski
herb
Dane kontaktowe

Starostwo Powiatowe
w Kazimierzy Wielkiej
ul. Tadeusza Kościuszki 12
28-500 Kazimierza Wielka
woj. świętokrzyskie, pow. kazimierski
tel.: 41 3502312
fax: 41 3502313
e-mail: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl

Statystyki on-line
Licznik odwiedzin:105 141
Dzisiaj:1
Gości on-line:0
Twoje IP:216.73.216.34
Godziny pracy

Od poniedziałku do piątku
w godz. 7:30 do 15:30

Newsletter
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.