Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do mapy serwisu

Wydział Organizacyjny

Wydział Organizacyjny

Artykuł

Pracownicy Wydziału Organizacyjnego:

Sekretarz:
mgr inż. Marek Krupa
41 35 02 326, pokój 116
e-mail: sekretarz@powiat.kazimierzaw.pl

Informatyk:
mgr inż. Rafał Maciej Urbański
41 35 02 325, pokój 115

Informatyk:
mgr inż. Andrzej Piotrowski
41 35 02 325, pokój 115

Sekretariat:
mgr Ilona Mzyk
41 35 02 312, pokój 106


 

Do podstawowego zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:

  • opracowanie projektu statutu powiatu i jego nowelizacji
  • opracowanie projektów regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy starostwa oraz kontrola ich realizacji
  • inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy starostwa
  • wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt
  • prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu starosty
  • prowadzenie zbioru porozumień spraw powierzonych innym jednostkom
  • przekazywanie materiałów do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego
  • wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów
  • gromadzenie i udostępnianie zbiorów aktów prawa miejscowego ustanowionych przez organy powiatu
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków
  • opracowanie wymaganych analiz i sprawozdań z zakresu skarg i wniosków oraz przyjmowanie obywateli zgłaszających skargi i wnioski, a także organizowanie kontaktów ze starostą, wicestarostą oraz poszczególnymi członkami zarządu
  • organizacja kontaktów starosty z organami gmin położonych na obszarze powiatu oraz innymi jednostkami
  • prowadzenie akt spraw osobowych pracowników starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych
  • wykonywanie zadań w zakresie reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, poboru do sił zbrojnych
  • organizowanie i koordynowanie szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego pracowników
  • współdziałanie z Wydziałem Finansowo-Budżetowym w planowaniu i realizacji wydatków budżetowych starostwa
  • prowadzenie spraw socjalnych pracowników - plan wydatków, protokoły z posiedzeń
  • prowadzenie kontroli w zakresie spraw osobowych i dyscypliny pracy
  • obsługa sekretariatu starosty
  • zapewnienie informacji wizualnej dla interesantów
  • obsługa informatyczna starostwa, w tym prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej i strony internetowej starostwa
  • gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi w zakresie drobnego sprzętu i wyposażenia oraz ich oznakowanie
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach Starostwa i wokół budynku
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń
  • przygotowanie pozwoleń na prowadzenie zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę
  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej
  • prowadzenie spraw należących do właściwości Powiatowego Rzecznika Konsumentów
  • przygotowywanie z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa
  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
  • gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy rady, zarządu i komisji
  • przygotowywanie materiałów na posiedzenia rady, zarządu i komisji
  • prowadzenie rejestru uchwał rady, wniosków i opinii komisji, interpelacji i wniosków radnych
  • przekazywanie do realizacji odpisów uchwał rady, wniosków komisji i interpelacji radnych zainteresowanym naczelnikom wydziałów oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem
  • przekazywanie odpisów uchwał rady do wojewody świętokrzyskiego i organów nadzoru w terminie do 7 dni od ich podjęcia
  • udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego
  • zawiadamianie w odpowiednich terminach starosty o dacie zwołania sesji, a naczelników wydziałów o terminach posiedzeń komisji określając ich tematykę i tryb przygotowania materiałów
  • załatwianie spraw związanych z organizowaniem i bezpieczeństwem ruchu drogowego przy organizacji procesji, pielgrzymek oraz innych imprez o charakterze religijnym na drogach publicznych w porozumieniu z Powiatowym Zarządem Dróg
  • prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem oraz ustaleniem wysokości pomocy repatriantom osiedlającym się na terenie powiatu
  • tworzenie programów z zakresu współpracy z organizacjami pożytku publicznego oraz nadzorowanie realizacji tych programów przez komórki organizacyjne starostwa
  • prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i rozpowszechnianiem filmów
  • przygotowanie i przeprowadzanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i usługi bez robót budowlanych, a w szczególności opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanie regulaminu zamówień publicznych, ogłaszanie o zawartych umowach do Biuletynu Zamówień Publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • koordynacja spraw związanych z rozwojem i promocją powiatu podejmowanych w poszczególnych wydziałach
  • opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie
  • współpraca z mediami
  • organizowanie na terenie powiatu rocznicowych obchodów walki o niepodległość Polski
  • załatwianie spraw związanych z organizowaniem imprez masowych
  • zawiadamianie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wykopalisku lub znalezisku archeologicznym
  • przygotowywanie decyzji o zabezpieczeniu dobra kultury w formie ustanowienia tymczasowego zajęcia
  • prowadzenie spraw związanych z organizowaniem działalności kulturalnej oraz tworzeniem powiatowych instytucji kultury
  • podejmowanie działań zapewniających rozwój twórczości artystycznej, otaczanie opieką amatorskiego ruchu artystycznego
  • załatwianie spraw związanych z prowadzeniem powiatowych instytucji kultury
  • prowadzenie spraw związanych z tworzeniem muzeów oraz nabywaniem muzealiów
  • załatwianie spraw związanych z organizowaniem i prowadzeniem bibliotek publicznych
  • ustalanie założeń programowo-artystycznych imprez kulturalnych o zasięgu powiatowym oraz nadzorowanie ich organizacji
  • prowadzenie spraw związanych z rozwojem życia kulturalnego powiatu w sferze organizacyjno-prawnej, finansowej i kadrowej, prowadzenie rejestru powiatowych instytucji kultury
  • przygotowywanie propozycji w zakresie finansowania bieżącej działalności remontowej instytucji kultury oraz kontrolowanie wykorzystania wydatkowanych na te cele środków budżetowych
  • prowadzenie spraw z zakresu wymiany kulturalnej
  • współdziałanie w organizacji świąt i innych uroczystości, imprez artystycznych i rozrywkowych
  • tworzenie warunków prawno-organizacyjnych i ekonomicznych dla rozwoju kultury fizycznej i sportu
  • prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych
  • prowadzenie działalności związanej ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń kultury fizycznej oraz związków zawodowych
  • zabezpieczenie przestrzegania w starostwie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
  • współdziałanie z instytucjami wspierającymi przedsiębiorczość w powiecie
  • redagowanie materiałów promocyjnych powiatu i przygotowanie ich do druku
  • współpraca przy redagowaniu strony internetowej
  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i organizacjami pozarządowymi z terenu powiatu w zakresie pozyskiwania informacji dotyczącej promocji i rozwoju gospodarczego powiatu oraz tworzenia bazy danych
  • podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie środków zewnętrznych, szczególnie z Unii Europejskiej
  • pozyskiwanie sponsorów dla powiatowych działań promocyjnych, współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie promocji gospodarczej i turystycznej powiatu.

 

Andrzej Piotrowski
herb
Dane kontaktowe

Starostwo Powiatowe
w Kazimierzy Wielkiej
ul. Tadeusza Kościuszki 12
28-500 Kazimierza Wielka
woj. świętokrzyskie, pow. kazimierski
tel.: 41 3502312
fax: 41 3502313
e-mail: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl

Statystyki on-line
Licznik odwiedzin:105 162
Dzisiaj:1
Gości on-line:0
Twoje IP:216.73.216.34
Godziny pracy

Od poniedziałku do piątku
w godz. 7:30 do 15:30

Newsletter
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.